Son dakıka

13 Ağu 2009

bir çocuğun şikayeti


Toplandık arasat meydanın da mahkeme i kübra denilen yerde
Getirin buraya annem, babam şimdi nerede
Şikayet edeceğim şimdi onları rabbime
Yetiştirmediler beni islam terbiyesine göre
Yarabbi görmedim annemi seccade başında
Zannettim namaz sadece ramazanda
Başına bir örtü aldı kırkından sonra
Ömrünce kötü örnek oldu, islamı anlatmadı bana
Yarabbi babam bayramdan bayrama namaz kıldı
Kur'an ı kerim duvarda asılı kaldı
Oysa o hayat nizamıydı, sayelerinde tozlandı
Öğretmediler bana kur'an ı kerimi benden ayrı kaldı
Yarabbi küçüksün oruca dayanamazsın dediler
Sözüm ona bana merhamet ettiler
Ağaç yaşken eyilir bilmediler
Küçük yüreğime islamı yerleştirmediler
Gayret etmediler
Yarabbi sınavdan sınava soktular dünya mevkiler için
Demediler hayatın sınavı ALLAH için
Dünyamı yaptılarda ahiretimi yaktılar için için
Azapların büyüğü olsun dinimi gizleyenler için
Yarabbi beni sahte liderlerin arkalarından yürüttüler
Gerçek liderimin adından bile bahsetmediler
Budün peygamberimin(sav)şefatinden mahrum ettiler
Getirin annemi babamı şimdi neredeler
Yarabbi babam haram helal demedi getirdi
Bizler yedik piyangodan gelen haramlara sevindik
Sonunda huzurunda hep beraber iflas ettik
Sırtımızdaki günahların altında ezildik
Sürünerek buraya geldik
Burası arasat meydanı anne
Burasını hiç düşünmedinizmi?
Neden mahkemeyi kübraya hazırlıksız geldiniz
Ben sizin için emanettim ihanet ettiniz
Rabbimin cezasını benden önce hakettiniz

Hiç yorum yok:

Google Gruplar
irfanmektebi@hotmail.com grubuna kayıt ol
E-posta:
Bu grubu ziyaret et

Benim Peygamberim

İlgili aramalar: müzik - ilahi -  ilahi